Умови повернення

Вся продукція Блок-Форттм   сертифікована, та відповідає європейським нормам якості. Продукція Блок-Форттм   має естетичний зовнішній вигляд, і також гарантію довговічності.

У випадку виявлення пошкодження або невідповідності продукції Блок-Форттм   Сертифікату якості, така продукція підлягає поверненню.

Недоліки з вини Виробника (Блок-Форттм )

Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

Експертиза товару

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим Сервісним Центром (Блок-Форттм   ) , в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару.

Відповідно до п.4 ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Обмін або заміна товару Блок-Форттм  

Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в перебігу семи днів.
Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є етикетка, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон, повна комплектація товару.

 

СПОЖИВАЧ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ

Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ :

  •  містить неконтрастні відхилення у відтінках забарвленої поверхні бетонних виробів в межах однієї партії;
  • містить окремі включення частинок органічного походження на поверхні бетонних виробів,що не впливають на якість продукції та зникають в процесі експлуатації від дії атмосферних впливів;
  • містить на поверхні білі висоли, які виникли внаслідок незворотних хімічних реакцій при гідратації цементного зв’язного в бетоні, що не впливають на якість продукції та зникають з поверхні виробів в процесі експлуатації у стандартних погодних умовах;
  • пошкоджена при укладанні внаслідок порушення технології влаштування покриття;
  • пошкоджена внаслідок використання продукції Клієнтом не за її призначенням і без врахування її особливостей та властивостей;
  • пошкоджена через неправильне транспортування (в т.ч. не в упакуванні Виробника) або складування, зберігання, експлуатацію;
  • пошкоджена сторонніми предметами, а також внаслідок застосуванням різного роду реагентів, що призвели до часткового або повного знищення її форзацу (верхнього шару);
  • містить відхилення у розмірах і зовнішньому вигляді, які допускаються відповідними державними стандартами та технічними умовами на продукцію;
  • пошкоджена внаслідок дії стихійного лихачи стихійних явищ, непереборних сил, які перебувають поза сферою контролю людини (пожежі землетруси, повені, війни, бойові дії, війни, страйки тощо), навмисними діями Клієнта чи третіх осіб.