Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Клієнт має право вимагати від виробника виконання останнім гарантійних зобов’язань стосовно бетонних виробів, на які клієнтом пред’явлено:
— рекламаційний лист із переліком виявлених клієнтом недоліків продукції;
— оригінал накладної, по якій було отримано бетонні вироби;
— маркувальні етикетки, що кріпляться на кожний піддон із бетонними виробами;
— опис технології монтажу бетонних виробів, складений особою, що проводила роботи (у випадку, якщо цей монтаж було виконано або процес його виконання ще триває).
Виробник має право відмовити клієнту у виконанні гарантійних зобов’язань у випадку, коли клієнт знав про недоліки виробів під час їх придбання або укладання відповідного договору, коли недоліки є неістотними, а також коли вони не знижують вартість виробів та не погіршують їх споживчі властивості.